Support
Lees hoe wij jou ondersteunen of neem contact met ons op:
Lees hoe wij jou ondersteunen of neem contact met ons op:
We houden niet van onverwachte verrassingen. Daarom monitoren we onze systemen proactief en lossen fouten op voor de eindgebruiker dit merkt.
Wij maken met iedere klant maatwerk van onze SLA, omdat wij van mening zijn dat we samen tot het beste resultaat komen.
De zekerheid van een betrouwbaar systeem geeft ons de ruimte om met de ontwikkelingen van nieuwe onderdelen aan de slag te gaan.
Wij zijn voor onze klanten 24/7 bereikbaar. Hier is een apart lijn voor beschikbaar.
We zijn altijd zowel telefonisch als via e-mail bereikbaar. Ook krijgen klanten toegang tot ons interne ticketingsysteem. Hier kunnen issues, verzoeken en ideeën direct worden ingevoerd.
We werken met een vaste contactpersoon per klant. Dat zorgt ervoor dat we altijd op de hoogte zijn van wat er speelt, en dat wijzigingen van begin tot eind worden verzorgd zonder onnodige overdrachten.
24/7 bereikbaar
Periodieke SLA rapportages
Een vast aanspreekpunt
Hoge klanttevredenheid
>99,95% uptime
Voor vragen en verzoeken kan je altijd mailen naar:
[email protected] of bel naar +31 10 798 7188