Persoonlijke demo

01Werkwijze

Pro-actieve service zonder verrassingen

We houden niet van onverwachte verrassingen. We monitoren onze systemen pro-actief en pakken fouten aan voordat eindgebruikers het merken.

Met elke klant maken we maatwerk van onze SLA, omdat we van mening zijn dat we samen voor het beste resultaat willen gaan.

De zekerheid van een betrouwbaar systeem geeft ons de ruimte om aan de slag te gaan met de ontwikkeling van nieuwe onderdelen.

02Monitoring

Wat kan je verwachten van onze support?

Voor bestaande klanten zijn we 24/7 bereikbaar. Hier is een aparte lijn voor beschikbaar.

We zijn altijd zowel telefonisch als via e-mail bereikbaar. Ook krijgen klanten toegang tot ons interne ticketingsysteem. Hier kunnen issues, verzoeken en ideeen direct worden ingevoerd.

We werken met een vaste contactpersoon per klant. Dat zorgt ervoor dat we altijd op de hoogte zijn van wat er speelt, en dat wijzigingen van begin tot eind worden verzorgd zonder onnodige overdrachten.

  • 24/7 bereikbaar

  • Periodieke SLA rapportages

  • Een vast aanspreekpunt

  • Hoge klanttevredenheid

  • >99,95% uptime

03Direct contact

Voor vragen en verzoeken kan je altijd mailen naar:
support@alloq.nl of bel naar +31 10 798 7188